Продавець Keramis розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
82 відгуків
0 (800) 30-44-40
0 (800) 30-44-40
  • Keramis
  • Поширені питання

Поширені питання

  • Я шукаю певний товар, але його немає в каталозі Керамис.

    Не проблема! Повідомте нам про це, і менеджер з'ясує можливість поставки такого товару.
  • Я хочу, щоб мені зробили розкладку плитки/дизайн-проект кімнати.

    Ми надаємо послуги по дизайну інтер'єру і робимо комп'ютерну розкладку плитки. У штаті працює дизайнер, який зробить для Вас дизайн-макет. Ви можете надіслати на пошту план приміщення і вказати побажання по дизайну. Дизайнер надасть Вам кілька варіантів, які відправить Вам на пошту. Послуга платна, вартість проекту залежить від складності виконання і обговорюється індивідуально.
  • Я не зможу сам занести замовлений товар у квартиру. Що робити?

    Доставка здійснюється до під'їзду замовника. Якщо Вам потрібні послуги вантажників, повідомте про це менеджера. Підйом на поверх оплачується окремо.
  • Мені дуже сподобалося купувати у Вашому магазині. Як мені Вас віддячити?

    Найкраща нагорода для нас – це відгуки наших клієнтів.

    Ви можете залишити відгук про придбаний товар на сайті, а також залишити розповісти про роботу нашого магазину на різних ресурсах: Вконтакте, Facebook, Google+, Hotline.ua, Price.ua, Прайс Навігатор або Всі Ціни.
  • Я незадоволений роботою менеджера. Що мені робити?

    На нашому сайті є можливість залишити відгук керівника (гарячі кнопки в правій частині екрана). Наше керівництво обов'язково розгляне Вашу скаргу. Повідомляйте нам про будь-які труднощі, які виникли в процесі замовлення – ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему.
  • Я просив порахувати плитку (шпалери, ламінат), але не отримав відповіді. З чим це пов'язано?

    Прорахунок оздоблювальних матеріалів – відповідальна робота, і бажано, щоб цим займався фахівець, який буде здійснювати укладання матеріалів. Наші менеджери можуть підказати приблизний обсяг матеріалів, який Вам потрібен, але ми не несемо відповідальності за неточний результат, оскільки багато що залежить від особливостей приміщення. Ви можете надіслати нам план приміщення і замовити у нас дизайн-проект, в якому буде міститися інформація про кількість необхідних матеріалів.
  • Я замовив плитку (шпалери, ламінат), але колір і відтінок товару відрізняється від того, що показаний на картинці/виставковому стенді.

    Ми постачаємо товари згідно із замовленими артикулами, але не несемо відповідальності за відмінності в тоні і кольорі. Пам'ятайте про те, що картинка на моніторі і реальний товар можуть відрізнятися.
  • Навіщо потрібна передоплата? Від чого залежить її розмір?

    Ми просимо передоплату у розмірі від 30% для того, щоб бути впевненими, що Ви не передумаєте і заберете свій замовлення. Розмір передоплати залежить від замовлених товарів, термінів постачання. Наприклад, якщо Ви хочете керамічну плитку прямо з фабрики, найімовірніше, що доведеться оплатити повну вартість замовлення.
  • Як оплатити замовлений товар?

    Ви можете оплатити замовлення готівкою в офісі (для р. Харків, Київ, Дніпропетровськ, Одеса, Львів) перерахувати гроші на картку Приват Банку або ОТП Банку, можливий безготівковий розрахунок (не для всіх груп товарів). Більш детальну інформацію Ви можете отримати у наших менеджерів.
  • Хто оплачує доставку?

    Самовивіз з представництва – безкоштовно. Доставка по місту, області, по Україні – платна за рахунок покупця. Виняток складають замовлення на суму від 30 000 грн. У такому разі доставка для Вас буде безкоштовною по всій території України. Більш детальну інформацію Ви можете отримати у наших менеджерів.
  • Как я могу сделать заказ?

    Вы можете оформить заказ в нашем магазине несколькими способами. Выбирайте тот, который наиболее удобен для Вас: Заказ через корзину. Выберите нужные товары, добавьте их в корзину, и, следуя подсказкам, оформите заказ. Заказать обратный звонок. Укажите контактные данные и задайте интересующий Вас вопрос. Наши менеджеры перезвонят Вам в течение часа и предоставят всю необходимую информацию. Быстрый заказ. Эта функция позволяет сделать заказ в один клик – просто заполните форму, и мы Вам перезвоним. Онлайн чат. Вы можете начать переписку с оператором, задать интересующие Вас вопросы и сделать предварительный заказ. «Нашли дешевле?» Вы обнаружили, что в другом интернет-магазине цена на интересующий Вас товар ниже, чем у нас? Сообщите нам об этом, и мы предложим лучшие условия! Позвоните нам! Просто позвоните по указанным номерам телефонов, получите предварительную консультацию, также по телефону можно без проблем заказать любой товар. Письмо на электронную почту. На наш почтовый адрес info@keramis.com.ua Вы можете прислать наименования товаров, которые хотите заказать. Ви також можете надіслати фотографію вподобаного інтер'єру, і менеджери підберуть відповідні оздоблювальні матеріали та сантехніку, щоб вийшло, як в журналі! Залиште свої контактні дані і ми Вам передзвонимо для уточнення деталей замовлення. Зверніть увагу! Звертаючись в наш інтернет-магазин будь-яким з перерахованих вище способів, Ви робите попереднє замовлення. Вам обов'язково зателефонує менеджер по продажам для підтвердження замовлення.
  • Чи можу я забрати товар самостійно?

    Так, Ви можете забрати товар з міст, де є наші представництва: Харків, Київ, Дніпропетровськ, Одеса, Львів. Адреси представництв дивіться на сторінці "Контакти".
  • Чи робите ви відправку в Донецьк, Луганськ, АР Крим?

    У зв'язку зі складною ситуацією в цих регіонах, доставка в Донецьку і Луганську області здійснюється за умови, якщо в населеному пункті працює відділення «Нової Пошти». Ви можете вказати адресу найближчого до Вас працює відділення. Доставка в АР Крим не здійснюється. Ви можете забрати товар з найближчого до Вас відділення Нової Пошти на території України.
  • А якщо товару, який мені потрібен, немає в наявності?

    Будь-який товар з асортименту, представленого на нашому сайті, можна привезти під замовлення. Якщо Ви готові почекати від 1 тижня до 2 місяців, ми з радістю привеземо товар, який Вас цікавить. Або менеджер запропонує Вам гідні альтернативи замість товару, якого немає в наявності.
  • Як здійснюється доставка?

    Доставка здійснюється компаніями «Нова Пошта», «Інтайм» у будь-який населений пункт України, де є відділення цих перевізників. Більш детальну інформацію Ви можете отримати у наших менеджерів.